سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه برای خدا دوست بدارد، برای خدادشمن بدارد و برای خدا ببخشد، از کسانی است که ایمانشان کامل شده است . [امام صادق علیه السلام]
 
سه شنبه 89 دی 21 , ساعت 6:52 عصر

دلم شکستطلا با آتش گداخته و ناب می شود و مومن با گرفتاری . امام مجمد باقر (ع)


شوخیزکات گوش ؛شنیدن علم ؛حکمت و قرآن است .  امام جعفر صادق    (ع)                                                 گل تقدیم شما


شرمنده ای خالق مهربان به من بیاموز دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند. گریه کنم برای کسانی که هیچ گاه غمم را نخوردند لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی بر من ننواختند محبت کنم به کسانی که محبتی در حقم نکردند عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند.


گل تقدیم شماپروردگارا کمکم کن آنچه تو زود می خواهی من دیر نخواهم و آنچه تو دیر می خواهی من زود نخواهم.  خداوندا من اکنون آماده ام که تمامی خوب و بد وجودم را به نو بسپارم تمنا دارم یک یک نقص های درونم را که سد راه خدمت به تو و همنوعان من  است بر طرف کنی و قدرتی عطا فرمایی که از این پس به خدمت تو کمر بندد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ